Saturday, January 13, 2007

:Tak lah ok sgt!:

Friday, January 12, 2007

Hey bloggie;
miss me ka?ehehe..too lazy to blog lately..Erm,im not feeling so good. Got fever lah. Almost 3 days.Today getting worse..
Boring jgk stay at home this week. Nothing to do. Mengadap pc 24/7 ,dr ofiz sampai la kat rumah.Nak cerita apa yerk pasal this week. I met Lyanne n Aivy last Friday. We lepak at mamak n chit chat till 2am.Miss them so much. Almost 6 month tak jumpa since Lyanne balik Miri n Aivy bz with work.Byk cerita but what I noticed me tak byk ckp lately. dunno lah. Tak byk jugak yg diorg tahu new story from me. Takpe lah, when
im back to normal, i cerita lah.
Keje mcm biasa..Nothing to complaint.Bz or bored tu biasalah..
About shift rearrangement tuh, dunno yet. Tak kisah mana², stay or swap.Last week, night shift sorang² pun,seems ok je. So i think should be ok lah.Lgpun i got Adzim n Arol to take care of me masa shift..ahaha..Boleh pakai ke diorg ni?
This week mcm bosan lak tak kuar mana².However, next week kena buat sumtin jugak..
Ok la, quite blur..Nak taip panjg² sure tak abis fikir till tomorrow morning..So, c ya then..mwaaahh...

No comments: