Tuesday, May 27, 2008

::Geram::

Ntah bape kali agaknyer dia buat pasal mcm ni. The same reason yg dia bagi. Kita dah lah byk plan utk hari tuh. Tak reti2 nak confirm. Call tak angkat.. Last2 aku drive p Melaka p wedding 2nd cousin aku. Penat tak ingt la dengan panasnye lagi.

At last aku, am, ajon n pojie plan p bg sendiri present since tak pg wedding Diana that day. Tahap kemalasan aku menjadi2 skang. Malas pg sane sini, malas nk kemas, malas nak masak, malas nak p keje, malas nak tgk muka yang aku kene tgk, semuanya malas lah.

This week, d whole week my lovely cousins ada kat sini. So tak lah boring kat rumah tuh. Tapi tak reti dok diam la. Asyik ajak p sane and sini. This Wednesday Jeje n diorg skali balik Melaka balik, stay dlm 2 days. Then hari abah operate diorg balik sini balik. Hopefully everything goes well. Kesian abah, rasanye ni 1st time kene operate. Ntah mcmana rasa.

Adriana Adline has arrived!! Hehehe..Mummy Farah dah selamat melahirkan baby girl. Congrats to her and Farhan. InsyaAllah, if everything takda apa2 and free aku join diorg ni jenguk Farah kat rumah. Erm, area rumah Liza at least tahu direction skit. Nak beli apa pulak yerk...Nanti ushar dgn Jeje lah.

Hari ni, audio conf takde rasa lain. Kalau tidak dah dok pikir nak pakai NAPA sape. Mcam sangat okay la kan...

Erm, malas nak fikir last day bila kat sini nanti. Nanti macam2 pikir. So nothing much but got sumtin to say to my friends here. Just wait for it. Takde special pun..

Erm..again..sambung bila free nanti. .chalo...

No comments: