Monday, May 10, 2010

::Deciding itu dan ini::

Nowadays, hari2 berlalu begitu cepat sangat. Tau2 dah ada lagi 5 months 27 days. Kira2 about 170+ days left until my big day.

That day I buat photobook online. I tau pasal this services pun masa I pergi wedding expo at Midvalley hari tuh. So I buat my photobook for my engagement pix kat myflippix. Suke... The outcome pun cantik.. Pic I edit sendiri before upload online. Surely I will do it again n buy from them. Maybe for my pre wed photos n my wedding skali.





*Mode: Puas hati after first trial*

I met my babes last Friday at MidV. Tp Lai yee takda pulak.. At least lepas rindu n gossip pun okay.. =p They asked me to company them to Jalan TAR. So we had decided that on Wesak day, we are going to Jalan TAR for bajus hunting..


Berat still tak turun2.. Tak tau dah nk buat apa. Bila control then the next day dah nk mkn mcm2.. Belum lagi Izam ada kat sini this week. Lagi lah keje kitorang asyik makan jer. Tapi pelik skit, dia mcm dah kurus skit.

Last night, try cari love songs for wedding. Tapi jumpa few je. Itu pun all time favourite. Lagu yg sememangnye I nak dengar on my wedding day. If you all ada or tau any love songs yang okay, please lemme know, k. Especially malay or indo songs.

Wedding- Love Songs

-Can't smile without u-Barry Manilow
-L.O.V.E-Michael Buble
-I'm Yours-Jason Mraz
-Karena ku cinta kamu-BCL
-Where you are- Nick Lachey
-Plan On forever- Sue ann carwell
-I do (Cheris you)-98 Deg
-Cherish-the kool and the gang
-Diana Ross & Lionel Richie - Endless Love
-The Turtles - Happy Together
-Beach Boys - Wouldn't It Be Nice
-All My Life-K-Ci & Jojo
-Thank You (For Loving)-Bon Jovi
-You're Still The One- Shania Twain
-I'll Stand By You- Girls aloud
-Ketika Cinta Bertasbih-Melly Goeslaw
-All about loving you - Bonjovi
-From this moment- Shania Twain
-Beautiful Mess-Jason Mraz
-Terima Kasih Cinta-Afghan

I pun dah decide pasal photog and makeup. Tunggu confirmation. Bila ingatkan Daniel Zain, or Syahrin Aziz, siapa je yg tak suka? siapa je yang tak jatuh cinta? but sayang, not within my budget. Really loves their work. Urghh...Erm..still confuse part wedding dress. In my mind ada 2 org, tapi siapakah yang patut? Help.. Hopefully I buat decision yg betul. Mr Fiance, Izam da prepare skit2 barang2 hantaran. 1 of it,is the most desirable thing I can imagine that I can have 1 day nanti. Thanks a lot, bby. 

**My wedding mmg simple giler. Everything is simple. Theme pun: Magenta+Silver+White: Simple and sweet. Ces, poyo nyer bunyi.. 

5 comments:

katak said...

lagu bon jovi tu aku sokong sngt >:)

Anonymous said...

lagu BCL (tentang kamu) pun ok.

.: ayesha.ahmad :. said...

arol..bonjovi terbaek...aku ada letak lagi satu lagu diorg..all time feveret weh...

Nina.. Thanks, will listen to this song first..;)

katak said...

~Thank You (For Loving)-Bon Jovi~ yg ni aku pnyer all time fav >:)

Anita, Mummy Adzryl said...

sekejap jer kan.. sha nak kawen dah! ohh i missed a lot. update me!! :)