Thursday, May 12, 2011

Blogger*Priority1*Update 1*Monalisacrv WIP Ayesha Ahmad

Morning gorgeous! Harus lah tidak ada masa nak mengupdate blog ni. Nak dibiarkan mcm sayang. Happy Mother's day to all moms out there especially to my mom and MIL. I celebrate it with my family, SIL, BIL and hubby last Sunday.

Last week percubaan buat triffle menjadi. Cooking is fun. Kalau lah kitchen kat umah mcm pic bawah ni, rajin lah I belajar mcm2. Then bawak p opis, sure diorg makan.

*Image from Si Google*
My dream kitchen?

Boleh lah.. no?

Next time buat lagi cantik, lagi sedap and lagi kemas..:P

Rumors mengatakan (skema betul ayat) IPhone 5 is coming out this September. I'm not sure. At the same time Blackberry Torch caught my eyes. First tgk Yuna nyer advert. Then Sarun pakai and Kak Ogy.

Beginikah rupa Iphone 5 nanti?
Or begini kah? Ala2 Ipad2
*All images from Si Google

Mari kita lihat BB Torch with & w/o casing
*Again, Images from Si Google.
So Chic! Takpa semua kat atas ni masuk wish list

Erm, I dah busy balik. Ada masa nanti sambung. Anyway, kawan hubby saye admitted to ICU. Allah, semoga panjangkan umur dia, semoga dia sihat selalu & semoga dia kuat melawan dugaan ini. Amin!

2 comments:

nurul_7155 said...

YUM,...YUM,...YUMMY TRIFFLE...

edlidza said...

oittt i dunno urs too but i have sae it aldi.... nway nice blog u have here !! i like !!