Friday, April 6, 2012

:: Inspired baju Raya ::

Wow! Title tak agak2 kan. Baru masuk bulan 4 nak citer pasal baju raya. Takpe, settle kan awal lagi bagus. Nanti tup2 nk hantar bulan 5, org dah tak amik lagi mcmana? Terpaksa la beli baju yg belum tentu akan ikut badan kita.

So this year discussed with my sisters, Jeje and Fiza about our theme. My side, jeje decide Emerald Green and Hubby's side, Fiza agreed with my choice, Royal Blue.  So the design inspired from Nik Erwan Rosli's dress. Tapi last year nyer design. I know the exact price for this dress. Tapi tunggu my sis wedding baru I buat dgn dia. Outdated ke tak bj raya ni, I don't care. Inspired tak semestinya sama mcm dlm gambar bwh ni, k. I bought 2 colors of Shantung silk masa kat Bandung. Green Emerald and Royal blue. I'm might change the beads or patch lace kat leher tuh. Pakai tudung sure tak nampak kan. So will ask Zaza letak beads mcm Shera Ayob nye style ke.. Takpun macam ada satu dress merah Dato' CT pakai from RizmanRuzaini. Urgh, gorgeous betul diorg nyer design. 

 Sources : Intrend Aug 2011 and Blog RR

Hopefully my body shape maintain. Wee...Tak lah mcm org preggy 4 months dlm gambar nanti..lol.
For those yang lazy to work out, diet untuk kurus for Raya even wedding, wait no more. Try Premium Beautiful. You tak regret for sure.. Rebat 150 for those yang beli in April:D Contact me to ask more about this! And thanks for those yang dah tanya about PB and interested to buy from me. Okay darl, gotta go.. Have a good weekend everyone!! 


Love;
AA

No comments: