Tuesday, June 26, 2018

::Mom depression is real::

I must said above statement is real. I am facing it. But, please seek advice from your close one. Ask helps from them. Share your problem and concern. Seek helps from ALLAH. Keep pray and pray. Mungkin dulu saya lupa ALLAH sentiasa ada untuk tolong. But trust me, ALLAH always there for you. Saya mungkin dulu senang, happy but now in difficulties. Tapi, advice from family members always help me. Pray and keep pray for ALLAH. Even lambat pun ALLAH will helps us when the time comes. HE IS THE BEST PLANNER. HE IS PREPARING SOMETHING GOOD AND NICE FOR YOU. BE PATIENT. Istighfar.

1 comment:

-Diana Andy Hashim- said...

Assalamualaikum Sha.. Selamat Hari Raya! Ya Allah... its true... maybe sebab kita ni biasa kerja & kat office selalu dpt berborak dgn orang kot kan... sekalinya bila duduk rumah ni aku penat ke, aku stress ke, aku tak dapat luahkan kat sapa2... Financial restrain not allowing me to keluar to shopping mall cuci mata & lepak2 mcm dulu2... so lama2 jadi moody sokmo kat husband aku... cakap ngan baby Nur bukannya dia paham pun... nak pegang phone tak dapat, dia rembat dulu... So akhirnya aku redha jelah dengan keadaan ni dan doa je banyak2 dalam hati supaya Allah ampunkan dosa aku sebagai balasan ujian depression ni... The struggle being a stay at home mom, a daughter stay with parents and a student having an exam memang boleh buat aku nangis sorang2 kat bucu katil tengah2 malam...

Semoga Allah ringankan ujian untuk kita dan ampunkan dosa2 kita... Be strong Sha! Rindu kau! Loves you! Hugs ketat2