Monday, February 16, 2009

::Di tagged lagi?::

16 perkara rawak?

Syarat dan peraturannya adalah:

1. apabila telah terpilih dengan malangnya, silalah menulis 16 perkara rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh, ataupun hala tuju hidup anda.
2. silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.
3. sila tanda manusia yang telah menanda anda diperingkat awal.
4. ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi.


Mulanya di sini:

1. My family (sedara, atuk, nenek and semua lah) called me Nasha, Kaklong Nasha. They all tak sure or tak ingat nama aku ape.
2. Partner shift aku bernama Midmayson. Nama dia tuh ayah dia bagi sempena dia lahir pertengahan bulan 5. 14/5. So MidMaySon.
3. Aku hanya suka merepek dgn orang tertentu, tak termasuk Mr BF.
4. Aku suka bergaduh mcm Tom & Jerry dengan adik pompuan aku, Jeje.
5. I really missed my 2 cliques masa study, time kat PTPL and Unitar.
6. Nama Unitar Rangers ilham dari Pojie from Rangers jugak. Sebab dia ni yang start pakai avatar Power Ranger dulu. So dia assign, setiap sorang Power Ranger yang berlainan utk Aku, Am, Ajon, Adelin, Fieda. The rest aku tak ingat.
7. Masa kat PTPL, dormmate aku suka panggil aku Minah Kelawar hanya kerana 2 sebab. Baju kelawar and kuar mlm.
8. Arai, kawan sekolah aku panggil aku Najwa sampai sekarang. Itu nickname aku masa mula2 kenal MIRC masa Form 4.
9. Aku tak suka tengok orang salah dress up. Rasa mcm nk p betulkan je. Ahaha..
10. Aku pernah kopak rumah bujang kat sebelah rumah aku, penah rendam baju diorg dlm clorox and kicap dengan Kak Ogy masa diorg balik kampung. Time tu Form 4 jugak. Sangat jahat..
11. Aku suka ckp sorang²..Oppss..bukan mcm orang gila tuh eh!! If aku nampak sumtin yg aku suka ker, terkejut ke.Something like that la..
12. Wish I can go to Paris, London & NY.
13. Paling kejap aku couple dgn someone(actually, coursemte aku) is 1 hour .. Ahaha (Liza, jangan gelak ah.. Damn stupid bila ingat.)
14. I love fashion.. sebab tu shopping tu hobby and treatment bg aku. Tak semestinya kena kawan dgn orang yang Stylo je kan..
15. Aku dah suka air suam..Ahahahha..Fakta nih...
16. I put on weight 10 KG. So I'm on diet. Orang yang kurus keding dulu , on diet??? Padan muka kan??


Sekarang dengan banggenye aku mengetag Ieta je lah. Tak payah la sampai 16 orang....

No comments: