Friday, February 13, 2009

::Tagging games lagik::



Thanks Liza for this Award! Uhuhuhu..

Tulis sepuluh perkara mengenai orang yang beri award ini.

Tentang Saliza:

1.Adalah housemate ku masa kat KJ for 4 years.
2.Adalah kawan, girlfriend and wife kepada encik Mie yang stay kat tingka 12 masa tuh..Hihi
3.Adalah Arsenal supporter
4.Adalah anti Tok Ti
5.Adalah sum1 yang paling suka mengacau, melawak
6.Adalah sum1 yang suka masak utk boyfriend dia dulu. Solehah betul..Hihi
7.Adalah sum1 yang pernah terbeli top yang sama design dgn aku. Nasib baik lain color yerk..:P
8.Adalah sum1 yang take over bilik persendirianku bila aku chow dr rumah tuh dulu. Rindu weh bilik tuh..
9.Adalah seorang wanita yang datangnye dari Melaka.
10.Adalah sum1 yang suka menyanyi dan suara sedap..


Fakta Mengenai Saye

1.Saya seorang yang garang
2.I love fashion nd shopping
3.Size kasut saya 10.. Hehe


Auta Mengenai Saye

1.I'm married..(in ur dream la kan, Sha)
2.Mcm Saliza, saya suka simpan duit....(10 kali org pikir agaknye)
3.Saya pakai BMW 5 series...(ahahah...Amin)

Hobi

1.browsing shopblog
2.Chatting with my friends in YM


Anda perlu memilih 10 penerima (mak oi ramainyer..3 orang cukup ah) award seterusnye dan nyatakan nama mereka di blog anda:


Knits
Aivy
Ieta

1 comment:

Anita, Mummy Adzryl said...

ohh sy ditag lagi.. dah ada org tag yg nih.. tp mcm biasa la.. no time! uhuk.. insyaAllah laa yer... :D