Sunday, April 5, 2009

::Update..update::

Nak kata ada mood br nak blog tak jugak. Been busy with Mr BF for past 2 weeks. He's stayed here. So most of my times dgn dia lah. Ikut pergi office, ikut jumpa kawan, dan secara tak langsung saya menjadi copilot. 100 kali dtg KL tak hafal jalan..ish..ish..ish..

The same title je? Mana pergi tak megupdate kan diri?Ahahha..salah ayat BM.. Jawapannya seperti di atas.

Ha, I've joined convoy with Lancer GT club last 2 weeks I guess for Secret TT. Dasyat, about 42 cars involved with this TT. We started around 10pm and reached our meeting point at Awan Besar around 10.30pm and then we headed to Cyberjaya tercinta.

Here is some pix I found. Sources from LGTC & I managed to record the convoy using my HP. Can say that I really enjoy join this community.



1 nite after this activity, my Aunty is married to Mr Syafiq Yap Abdullah. The wedding was held at my place. So mcm biasa lah org ingat aku yg kawin kannnn..

Started to play again Roller Blade. Which is aku tinggalkan since Form 4. Still boleh main but tak selaju dulu. Badan berat kot..Ahahha..

Pergi makeover kat Bobbi Brown. Urghh..love BB products. Asal pergi je, ade je new product yg aku suka.. I trust u, BB!! Nowadays, I can say that I love to wear fake eyelashes. Bought it at Shu Uemura. Cuba tengok pic saye kat bawah. Ehehe.. Biarlah orang kata saya ketinggalan (who cares!!!), asalkan saye puas hati..:P


Shopping a lot. Tp tak payah la kan nak tau aku shopping ape. Ahahah.. Asal buka almari cakap takde baju. Good news I can fit jeans yg size 29 instead of 30. Before I put on weight size jeans aku tak silap lah 27. So kiranya naik banyak la kan..:( So I'm working on it now. To get back my ideal waist. :P Owh ya, ayat paling glamer lah yang aku dengar sepanjang wedding hari tuh. Eh Kaklong, Eh Nasha (korang jgn geli dgr nama ni tau, arwah atuk bg, dr kecik ni la nama glamer aku) or Eh Fadia! badan berisi betul lah. Dah ade rupa Jeje skit. WTH!! Tak boleh diterima sama sekali!!!!!

1 comment:

alizmiealya said...

>>hihihi..
>>dengarkanlah permintaan hati..lalalalala...